Changes GGZ

Voor een nieuwe koers

Een verstoord lichaamsbeeld, oncontroleerbare eetbuien of een eetobsessie: eetstoornissen zijn er in vele soorten en maten. Wat je klachten ook zijn, met professionele begeleiding kun jij je eetstoornis overwinnen. Bij Changes GGZ bieden wij behandelingen aan voor anorexia, boulimia, binge eating disorder (BED) en eetstoornis NAO. Volgens ons is duurzaam herstel écht mogelijk.

Wil jij je eetstoornis overwinnen? Maak vrijblijvend een afspraak bij ons, dan bepalen we samen welke behandeling het beste bij jou past.

Changes GGZ

Voor een nieuwe koers

De behandeling

De behandeling is een combinatie van groepstherapie, systeemtherapie en 1-op-1 gesprekken, waarbij de nadruk ligt op de groepstherapie. We hebben een warm en deskundig team met veel ervaring op gebied van eetstoornis problematiek. Daarnaast betrekken we je naasten extra bij de behandeling, omdat we erin geloven dat duurzaam herstel alleen samen met jouw netwerk tot stand kan komen.

Emoties, gevoelens en identiteit

Ook helpen we om je emoties en gevoelens op een gezonde manier te ervaren en werken we aan ontwikkeling van je identiteit. Zo ontdek je steeds meer wie jij eigenlijk bent en hoe jij weer van het leven kan genieten.

Ontspanning & Eigen Kok

Naast dit intensieve traject is er ook genoeg ruimte voor ontspanning: in het programma is tijd voor yoga en sport, onder begeleiding van een deskundige instructeur. Ook hebben we een eigen kok in huis die iedere dag zorgt voor een verse en gezonde maaltijd.

Behandelstroom

Online of op locatie Intakegesprek
Intake
Online Adviesgesprek
Advies
Samen verder Start behandeling
Behandeling

Hulp bij eetstoornis nodig?

Kamp je met een eetstoornis? Ben je jezelf kwijt? Of ben je familie van iemand die worstelt? Bij ChangesGGZ helpen we je op weg om weer te ontdekken wie je bent, los van je eetstoornis. We geloven namelijk dat je echt van je eetstoornis kunt herstellen, ook als je weer thuis bent. Dat doen we door aan de slag te gaan met datgene wat jouw eetstoornis veroorzaakt en in stand houdt. We geven jou hier inzicht in en kijken samen welke handvatten jij nodig hebt om hier ander mee om te gaan. Van daaruit ontstaat blijvend herstel en leer je wat voor jou belangrijk is in het leven. Aanmelden voor een vrijblijvende intake kan via het onderstaande formulier of telefonisch via 088-2426437.

Contact afbeelding